השיר Good Morning,Good Morning הוא זה שלנון כינה שנים אחר כך בראיון לפלייבוי “חתיכת זבל שנועד לזריקה”.
הוא המשיך ואמר “באותו זמן כתבתי את לוסי, מר קייט ויום בחיים, אם אתה שם את השיר לידם הוא לא ממש באותה הרמה”. איאן מקדונלד בספרו “Revolution in the Head” כינה את השיר “תשובה רגזנית” של לנון ל “Good Day Sunshine” של מקרטני מריבולבר.
לנון שחיבב צפייה בטלוויזיה באותם הימים, כתב את השיר בזמן שהטלוויזיה דלקה ברקע. תכניות ופרסומות שחלפו על המרקע נכנסו לשיר: פרסומת לקורנפלקס של קלוגס, סיטקום של הבי בי סי בשם Meet the Wife (שאגב נפח את נשמתו בסוף 66).
למקרטני היתה פרשנות אחרת לשיר, מתוך “Many Years From Now” הביוגרפיה שלו שנכתבה על ידי בארי מיילס: “ג’ון הרגיש לכוד בפרברים, ועבר זמנים לא קלים עם סנתיה. השיר הוא פשוט על החיים המשעממים שלו באותה התקופה”.
ב 8 בפברואר 67 הביטלס נכנסים לאולפן לתחילת ההקלטות ומבצעים 8 טייקים של השיר. הטייק השמיני נבחר להמשיך הלאה ולהוות בסיס להקלטות הבאות. ב 16 לפברואר הוקלטו הבס והקולות המובילים. כמעט חודש אחר כך, הם חוזרים לעבוד על השיר ב 13 למרץ. ב 28 למרץ מוקלט סולו הגיטרה ה”מזרחי” של מקרטני עם קריצה לסולו מ Taxman, אותו סולו שמקרטני “חטף” מידיו של הריסון.
הסשן הסופי נערך ב 28 למרץ ובו עובדים על אפקטי החיות שבסוף השיר.
“ג’ון רצה שבסוף השיר יהיה סאונד של חיות בבריחה, ושכל בעל חיים יהיה מסוגל להפחיד או לטרוף את קודמו” סיפר ג’ף אמריק, טכנאי ההקלטות של פפר. אפקטי החיות נלקחו מספריית האפקטים הענפה של אולפני EMI מתוך 2 אוספים: “Volume 35: Animals and Bees” ו “Volume 57: Fox-hunt”.
לינק לדמו שהקליט לנון לשיר.
*אין בפוסט פרסומת סמויה לקורנפלקס קלוגס.